jouwgedichten.nl

Avatar & persoonlijk bericht

#1

05-03-2014 / 23:13

eveline

Berichten: 16

Dit zou aan mij kunnen liggen, maar ik heb werkelijk waar geen flauw idee hoe ik mijn avatar kan instellen. Ik doe wat de instructie zegt; Ik kies een foto uit en zet het rode stippellijntje om het stuk wat ik als avatar wil instellen. Vervolgens kan ik nergens op drukken om te bevestigen dat ik dit als avatar wil en moet ik op back drukken zodat ik nog steeds geen foto heb. Het zou fijn zijn als dit verbeterd zou kunnen worden zodat het makkelijker is om een avatar in te stellen.

Ook kan ik mijn persoonlijk bericht niet veranderen. Ik heb nu al drie keer een nieuw persoonlijk bericht ingevuld, maar wanneer ik dan op bevestigen druk staat mijn oude bericht er nog steeds.

Alvast bedankt!

#2

05-03-2014 / 23:42

Administrator

Berichten: 91

Hi eveline, heel raar. Ik heb het even voor je getest en mijn persoonlijke bericht wordt gewoon opgeslagen. Ook heb ik even gekeken naar het avatars, en deze wordt gewijzigt naar een nieuwe.

Dus je krijgt geen melding dat je avatar is gewijzigt ? Welke internet browser gebruik je ?
Misschien dat je een andere browser kunt gebruiken.. blijft raar.

#3

06-03-2014 / 14:42

eveline

Berichten: 16

Ik gebruik internet explorer, ook toen ik voor het eerst mijn persoonlijk bericht had ingesteld! Inderdaad zeer vreemd. Bedankt voor de reactie!

#4

06-03-2014 / 14:43

eveline

Berichten: 16

Het is gelukt! Ik heb mn avatar kunnen wijzigen!

#5

06-03-2014 / 18:47

Administrator

Berichten: 91

Ik zie het.. super!

#6

31-07-2014 / 11:27

derkboy

Berichten: 93

Eveline, misschien is het ook een idee om over te stappen naar google crome, niet alleen is het beter en handiger maar ook site's werken er beter op. Maar als je tevreden bent met Internet explorer, gewoon doorgaan

Je kan helaas geen reacties plaatsen als gast. Meld je gratis aan!