jouwgedichten.nl

Mijn naam is...

#1

24-12-2013 / 13:18

leny

Berichten: 3

Mijn naam is Leny Jansen van het Laar Kruis, schrijfster en een getrouwde vrouw die verslaafd is aan schrijven en aan mijn vrouw. Ik heb inmiddels al 6 boeken op mijn naam staan. Drie op mijn trouwnaam, kaft was net lang genoeg voor de hele naam en twee boeken met mijn meisjesnaam Leny Kruis bij een andere uitgeverij. Ik heb mijn draai kunnen vinden bij Clustersuitgeverij. Eerst had ik de drie boeken bij FreeMusketeers uit laten geven, toen twee boeken bij Boekscout, waaronder een onder de naam van mijn vrouw Claudy. Twee gedichtenbundels, twee boeken met korte verhalen met een twist, een verhalenboek dat onze kater namens de dierenwereld schreef. Een hilarisch document dat hem meer fans opleverde dan de boeken van mij. Mijn laatste boek ging over borstkanker, dat mij trof. De eerste twee jaar van het herstellen en ziek zijn heb ik op autobiografische wijze opgeschreven. Gelukkig was dit en is dit nog een dijk van een succes. Ook omdat mijn uitgeverij mij volledige vrijheid gaf van handelen en ik begeleid werd, persoonlijke aandacht is ontzettend goed voor een schrijver. Mijn volgende boek komt in het voorjaar uit, dat gaat over korte erotische humoristische verhalen. Een must voor een momentje lachen als je zin hebt. Dan mocht ik nog voor 5 andere boeken ongeveer 45 gedichten meeschrijven op verzoek van diverse schrijvers. Deze boeken zijn ook voor een goed doel. Dat is trouwens het enige ideaal dat mij drijft om steeds maar weer een boek af te maken, alles voor twee goede doelen. De zieke kinderen en zieke dieren die in een asiel zitten of elders. Mijn doel is schrijven voor iedereen. En iedereen die van gedichten houd, die bedien ik op alle wenken..Was getekend, Leny Kruis

Je kan helaas geen reacties plaatsen als gast. Meld je gratis aan!